Cultura e Educación Cultura e Educación

martes - venres: 08.00 - 22.00
sábados: 10.00 - 14.00 / 16.00 - 20.00

Cultura e Educación Cultura e Educación

A cultura rianxeira está de noraboa

Nestes días chegaron a Rianxo varios premios e mencións no eido cultural polo bo traballo dos rianxeiros e rianxeiras.

- A Banda da Escola de Música de Rianxo acaba de gañar o 1º premio na sección segunda no X Certame Galego de Bandas de Música.

Imaxe da actuación do pasado domingo 27 de novembro no Auditorio de Galicia (fotografía obtida no facebook da Banda da Escola de Música de Rianxo)

- As rianxeiras Lali Agrelo e Marta Neira que forman parte do equipo coordinado por Blanca Roig Rechou  recibiron o Premio da Crítica Galicia na modalidade de Investigación pola obra Historia da Literatura Infantil e Xuvenil Galega (Xerais).

- A rianxeira de adopción Maria do Cebreiro coa obra O Deserto (Apiario) recibeu o Premio da Crítica Galicia na modalidade de Creación Literaria.

Na imaxe gráfica podemos ver ás premiadas, Lali Agrelo e Marta Neira, así como a Helena Villar Janeiro e Xesús Rábade (pais de Maria do Cebreiro) (fotografía obtida no facebook de Valentín García)

Tamén especial mención a:

- Iago Hermo, pola composición para o documental Antártida presentado por Carlos Caraglia no II Congreso IANC
- Antón Alcalde, polo estreno americano da súa segunda sinfonía a cargo da "Utah State University Wind Orchestra", dirixida polo mestre Thomas P. Roher