Cultura e Educación Cultura e Educación

martes - venres: 08.00 - 22.00
sábados: 10.00 - 14.00 / 16.00 - 20.00

Cultura e Educación Cultura e Educación

BERLAI en concerto, presenta o seu traballo "Desconhecido" (música, narrativa e ilustración)

O sábado 17 de xuño, ás 21.00 horas, a Sala Arcos Moldes do Auditorio de Rianxo acollerá o concerto do artista Berlai, no que presentará o seu traballo Desconhecido, que mestura música, narrativa e ilustración.

Berlai é o proxecto musical creado por Xiao Berlai, baseado nunha música sen complexos que bebe directamente da tradición galega, do indie-pop, do rock e da música electrónica.

As letras das cancións nacen como imaxes obsesivas do universo galego: onde as berzas son urbanas, ou o millo necesita cintas de balizamento policial.

Berlai é indie rururbano, como consecuencia lóxica da música post-bravu, e así se transmite no primeiro proxecto da banda: Desconhecido.

A entrada ten un custo de 10 €. As reservas pódense facer en cunde@cunde.gal

A billeteira abrirá unha hora antes do comezo do concerto.