Educación e Cultura

- Concerto infantil na Feira do Libro, Uxia Lambona e a banda molona - concelloderianxo

INFORMACIÓN XERAL

Centro Sociocultural - Auditorio
Rúa dos autores da Rianxeira s/n, Rianxo

cultura@concelloderianxo.gal

Concellería de Cultura, Xuventude, Educación e Normalización Lingüística

horario de inverno:
​​​​​​​luns: 08.00 - 15.00
martes - venres: 08.00 - 22.00
sábados: 10.00 - 14.00 / 16.00 - 20.00

horario de verán:
luns - venres: 08.00 - 14.00
​​​​​​​sábados: 10.00 - 14.00

Cultura e Educación

Concerto infantil na Feira do Libro, Uxia Lambona e a banda molona

Uxía Lambona e a súa banda achéganse á Praza Rafael Dieste o vindeiro sábado 22 de xullo, ás 21.30 horas, dentro da programación da Feira do Libro.

"Uxía Lambona e a Banda Molona“ nace como un proxecto lúdico, musical e educativo, que pretende sobre todo divertir os nenos, achegándolles os temas tradicionais galegos dunha forma nova e atractiva, utilizando para iso novos estilos musicais (ska, rock, hip-hop…) para que así coñezan e manteñan a nosa música tradicional popular .
Nos nosos concertos, a través dunha interacción constante cos nenos, tratamos de facer estes temas máis divertidos para os cativos e que pasen a formar parte da súa memoria.

Esperamos que vos guste... e a bailar coma tolos!!!
Let´s go!!! ;)

A proposta forma parte do programa Cultura no Camiño.