Educación e Cultura

- MODIFICACIÓN BASES: II Torneo de Poesía Recitada Erótica FERVE A LINGUA - concelloderianxo

INFORMACIÓN XERAL

Centro Sociocultural - Auditorio
Rúa dos autores da Rianxeira s/n, Rianxo

cultura@concelloderianxo.gal

Concellería de Cultura, Xuventude, Educación e Normalización Lingüística

horario de inverno:
​​​​​​​luns: 08.00 - 15.00
martes - venres: 08.00 - 22.00
sábados: 10.00 - 14.00 / 16.00 - 20.00

horario de verán:
luns - venres: 08.00 - 14.00
​​​​​​​sábados: 10.00 - 14.00

Cultura e Educación

MODIFICACIÓN BASES: II Torneo de Poesía Recitada Erótica FERVE A LINGUA

Modificación do texto das bases do II Torneo de Poesía Erótica Recitada Ferve a Lingua

Coa intención de alientar a cidadanía a participar no II Torneo de Poesía Erótica Recitada, obsérvase a procedencia de permitir a inscrición de todos aqueles aos que lles interese, polo tanto mediante resolución de alcaldía modifícase o texto da base 3ª de xeito que a nova redacción será:

<<3.- As inscricións no evento realizanse por fases ata ás 12:00 horas do venres anterior no enderezo cultura@concelloderianxo.gal.

A inscrición será individual sinalando: Nome, apelidos, DNI e teféfono de contacto e fase do certame en que vai participar.