Servizo de Deportes Servizo de Deportes

Casa da Cultura "Cuartel Vello"
Praza de Castelao, s/n.

deportes@concelloderianxo.gal

Concellería de Deportes e Patrimonio Histórico

Actualidade Actualidade

Acto Presentación XIV Bandeira de Traiñeiras Concello de Rianxo

Onte presentouse no Salón de Plenos do Concello de Rianxo a XIV BANDEIRA DE TRAIÑEIRAS CONCELLO DE RIANXO, coa presenza de Adolfo Muíños, alcalde de Rianxo e Ramón Vicente Vicente, presidente do Club de Remo Rianxo.

A Bandeira celebrarase o vindeiro 30 de xullo ás 11:45 h, organizada polo Concello de Rianxo e o Club de Remo Rianxo.  Os presentes explicaron  os obxectivos e as motivacións do club, así como as características técnicas da mesma. Na regata participan 11 embarcacións que remaran en tres tandas, na que terán que facer 4 largos e tres ciabogas ata completar os 5.556 m do percorrido. A Regata forma parte do circuito de traiñeiras da LGT-A, da cal o Club de Remo Rianxo forma parte tras acadar o ascenso a tempada anterior.