Servizo de Deportes Servizo de Deportes

Casa da Cultura "Cuartel Vello"
Praza de Castelao, s/n.

deportes@concelloderianxo.gal

Concellería de Deportes e Patrimonio Histórico

Actualidade Actualidade

Horarios Pavillóns Semana das Letras e Santa Rita

O Servizo de Deportes informa que na semana dos Día das Letras Galegas e da festividade de Santa Rita se producirán as seguintes variacións nos horarios dos pavillóns e actividades deportivas municipais:

1. O vindeiro luns 16 de maio non haberá Actividades Deportivas Municipais. O Pavillón de Taragoña non abrirá e o Pavillón de Rianxo estará dispoñible para aluguer nos seguintes horarios:

• 11 a 13 h. (2 horas de aluguer).
    • 18:30 a 21:30 h. (3 horas de aluguer).

2. O martes 17 de maio, festividade das Letras Galegas, e o venres 20 de maio, co motivo da celebración dos actos de Santa Rita, patroa dos traballadores da Administración Local, os pavillóns polideportivos permanecerán pechados.

Asemade, amplíase o calendario das Actividades Deportivas Municipais ata o venres 3 de xuño