Servizo de Deportes Servizo de Deportes

Casa da Cultura "Cuartel Vello"
Praza de Castelao, s/n.

deportes@concelloderianxo.gal

Concellería de Deportes e Patrimonio Histórico

Actualidade Actualidade

I ANDAINA DE 25 KM DO BARBANZA

O vindeiro 1 de outubro, o Club de Montaña do Barbanza Vintedouspés, en colaboración co Concello de Rianxo e Jealsa, organizan a I Andaina de 25 Km do Barbanza.

A proba, que está incluída no IV Open de Andainas de Media Distancia organizado pola Federación Galega de Montañismo, terá a súa saída ás 9 da mañá desde a Área Recreativa de Campo Maneiro (Taragoña).

O percorrido será de 25 km, cunha ruta circular que pasa polo alto do Pico Muralla para regresar ao punto de inicio. Haberá un circuito alternativo de 15 km e de menor dificultade. A recollida de dorsais poderase facer entre as 8 e as 8:45 h.

Todas as persoas interesadas en participar na proba poderán obter máis información e inscribirse en: