Servizo de Deportes Servizo de Deportes

Casa da Cultura "Cuartel Vello"
Praza de Castelao, s/n.

deportes@concelloderianxo.gal

Concellería de Deportes e Patrimonio Histórico

Actualidade Actualidade

María Vilas, Olímpica en Río 2016, en Rianxo

A nadadora olímpica, María Vilas Vidal, a "Serea de Castiñeiras", que hai menos dun mes participou nos Xogos Olímpicos de Rio 2016, estará acompañada do director técnico e adestrador do Club natación Riveira, Juan Carlos Brión, e adestrador de María dende "rapariga".

Os dous contarannos nunha charla - coloquio a súa experiencia olímpica, os duros adestramentos e experiencias que está vivindo nestes intres adestrando no grupo de Fred Vergnoux xunto ao lado da outra olímpica Mireia Belmonte. Juan Carlos expoñeranos todo o traballo e esforzo persoal que conleva o duro e reconfortante deporte da natación.

Será o XOVES 8 DE SETEMBRO AS 20:30 h. cando teremos a María e Juan Carlos no Auditorio Municipal, polo que convidamos a tod@s @s nen@s e maiores, a participar neste acto, pois non sempre podemos escoitar de primeira man a experiencia dunha deportista deste nivel e categoría.

Ese mesmo día, ás 18:30 h. María Vilas impartirá unha MASTER CLASS na Piscina Municipal. Solicita información na instalación.