Servizo de Deportes Servizo de Deportes

Casa da Cultura "Cuartel Vello"
Praza de Castelao, s/n.

deportes@concelloderianxo.gal

Concellería de Deportes e Patrimonio Histórico

Actualidade Actualidade

Programa Deportivo Inverno 2016/17

O Servizo de Deportes presenta a súa programación para a tempada de inverno. O prazo de inscrición ábrese o 21 de setembro e as actividades darán comezo o 3 de outubro.

Programa de Actividades

A oferta de actividades deportivas para a tempada de inverno 2016/17 inclúe a programación do propio Servizo de Deportes, as actividades dos clubs deportivos cos que colabora o Concello e as propostas da Piscina Municipal.

Destacar que se trata dunha oferta ampla, con propostas para todas idades desde mais pequenos ata a 3ª idade.

Asemade, é unha oferta descentralizada, con presenza en todas as parroquias do concello, co obxecto de achegar o deporte a todos/as, en especial a aqueles que mais dificultades teñen de mobilidade (neno/as e 3ª idade).

Para ampliar información e/ou formalizar a inscrición dirixirse aos seguintes lugares:

•     facebook: concelloderianxo
  •     facebook: Servizodedeportes
  •     Servizo Municipal de Deportes: Casa da cultura. Praza Castelao. Tel: 981 86 63 81
  •     Pavillón Polideportivo de Rianxo. Tel.: 981 86 61 10
  •     Pavillón Polideportivo de Taragoña. 664 189 738