Servizo de Deportes Servizo de Deportes

Casa da Cultura "Cuartel Vello"
Praza de Castelao, s/n.

deportes@concelloderianxo.gal

Concellería de Deportes e Patrimonio Histórico

Actualidade Actualidade

Torneo de Volei Praia

Voltamos un ano máis co torneo de voleipraia de Rianxo, organizado polo Club Voleibol Rianxo.

Celebrarase o vindeiro venres 19 na praia de Tanxil as 16:30h e contará cas seguintes categorías:

• Menores (ata 11 anos)
  • Sub 15
  • Maiores (16 anos en adiante)

Os menores xogarán todos xuntos. Tanto sub15 coma maiores dividirase en masculino e femenino. A categoría mixta será única.

A inscrición é de balde e poderase facer no pavillón municipal, por mensaxe neste facebook e no whatsapp 680355907.

Os equipos estarán formados por dous xogadores e o formato de competición será eliminatoria directa a un set de 21 puntos.

Como novidade este ano contaremos cunha pista para os pequenos e tres pistas máis para o resto das categorías.

Tanto se che apetece probar o voleipraia como se xa eres un experimentado xogador, non dubides en anotarte!