Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local

Casa do Concello
Praza de Castelao, 1

emprego@concelloderianxo.gal

Concellería de Emprego e Xuventude

luns a venres 08.00 - 15.00

Emprego Emprego

Curso Traballos forestais, conservación do medio natural e manexo de maquinaria e ferramentas forestais

A Mancomunidade de Municipios Arousa Norte se está a organizar un curso relacionado cos traballos forestais: “traballos forestais, conservación do medio natural e manexo de maquinaria e ferramentas forestais”.

Este curso está destinado principalmente a persoas con especiais dificultades de inserción laboral e alto grao de interese na formación forestal para a mellora da súa empregabilidade e que estean en posesión de estudios básicos (exb, graduado escolar, ESO..).

Este curso vaise a realizar en dúas edicións entre os meses de outubro e novembro. Unha edición realizarase no Concello de Boiro e outra edición no Concello da Pobra do Caramiñal.

O prazo de inscrición abrirá este luns 8 de setembro e rematará o día 16 de setembro.

Bases xerais de admisión

Ficha de inscrición