Procesos Selectivos Procesos Selectivos

Proceso de selección para a creación dunha listaxe de contratación laboral temporal de persoal auxiliar administrativo

O Concello de Rianxo publicou o anuncio para a creación dunha listaxe de contratación laboral temporal de persoal auxiliar administrativo.

O prazo de presentación de instancias será desde o 12/12/2016 ata o 16/12/2016 (ambos incluídos).

No suposto de presentarse a instancia fóra do rexistro xeral do Concello será necesario adiantala por fax ao núm. 981.866.628, antes do remate do prazo, para seren tidas en conta.

As instancias para participar neste proceso poden recollerse no mostrador de información do Concello, neste sitio web e na Sede electrónica municipal (sede.concelloderianxo.es). Na parte traseira da dita instancia indícase a regulación mínima a ter en conta.

Instancia

Declaración responsable de cumprimento dos requisitos mínimos

NOTAS IMPORTANTES SOBRE OS PROCESOS SELECTIVOS

Listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas