Educación e Cultura

O sábado 27 de novembro, ás 20.30 horas, o actor Cándido Pazó achégase a sala Arcos Moldes do Auditorio de Rianxo coa obra Botando a lingua a pastar. Un espectáculo de contos, historias, lerias, humor para que lingua viva. - Botando a lingua a pastar, de Cándido Pazó - Concello de Rianxo

INFORMACIÓN XERAL

Centro Sociocultural - Auditorio
Rúa dos autores da Rianxeira s/n, Rianxo

981 100 688

cultura@concelloderianxo.gal

Concellería de Educación e Cultura

Horario de inverno:
​​​​​​​luns - venres: 08.00 - 15.00
 

Horario de verán:
luns - venres: 08.00 - 14.00
​​​​​​​

Subvencións a concellos e entidades locais para o mantemento ou creación de postos de traballo de persoal técnico nos servizos municipais de cultura. Mantemento do persoal técnico en animación sociocultural

EDUCACIÓN E CULTURA

Botando a lingua a pastar, de Cándido Pazó

O sábado 27 de novembro, ás 20.30 horas, o actor Cándido Pazó achégase a sala Arcos Moldes do Auditorio de Rianxo coa obra Botando a lingua a pastar. Un espectáculo de contos, historias, lerias, humor para que lingua viva.

O sábado 27 de novembro, ás 20.30 horas, o actor Cándido Pazó achégase a sala Arcos Moldes do Auditorio de Rianxo coa obra Botando a lingua a pastar. Un espectáculo de contos, historias, lerias, humor para que lingua viva.

Proposta de Rede Cultural da Deputación da Coruña.

Reserva previa de localidades  en www.concelloderianxo.gal/reservas ​​​​​​​ A reserva será efectiva cando se confirme dende o auditorio (a confirmación non é inmediata).

No caso de non cubrirse a capacidade coas reservas, as localidades dispoñibles poderán recollerse na billeteira do auditorio dende media hora do antes evento.

 

Botando a lingua a pastar​​​​​​​

Un espectáculo de narración oral

Un repertorio dunha hora de duración no que se mesturan contos tirados da tradición oral con historias de creación propia, nos que se van engarzando amenos e divertidos comentarios relacionados coa lingua galega (curiosidades, uso, normalización e perspectivas), sempre co humor e a empatía oral como mecanismo de conexión directa e viva co público