Ordes do día do Pleno

- Orde do día da sesión ordinaria do Pleno da Corporación do 22 de febreiro de 2018 - Concello de Rianxo

PUBLICACIÓN DAS CONVOCATORIAS DAS SESIÓNS DO PLENO DA CORPORACIÓN

As convocatorias das sesións do Pleno da Corporación, xunto coas ordes do día das convocatorias, publícanse no Taboleiro de anuncios da Sede Electrónica​​​​​​​.

Ordes do día das sesións do Pleno (anteriores)

O vindeiro xoves 22 de febreiro de 2018, ás 20.00 h, na Casa do Concello, convócase unha sesión ordinaria do Pleno da Corporación Municipal coa seguinte

ORDE DO DÍA:

1. Aprobación da acta núm. 1/2018 do Pleno en sesión ordinaria do 25/01/2018.
2. Dación de conta das Resolucións da Alcaldía e das Actas da Xunta de Goberno.
3. Informe de seguimento do Plan de Axuste 2012-22 relativo ao 4º trimestre de 2017.
4. Adhesión ao protocolo xeral de actuación entre a Xunta de Galicia e a federación galega de Municipios e Provincias para fomentar a implantación e fixación de empresas en galicia mediante a creación da iniciativa "Concellos doing business".
5. Recoñecemento extraxudicial 4/2018. Aprobación das facturas incluídas na relación F/2018/4 e
H/2018/1.
6. Moción do BNG: apoio á folga internacional de reivindicación feminista do 8 de marzo.
7. Moción do grupo municipal Rianxo en Común: apoio á folga feminista do vindeiro 8 de marzo.
8. Moción do grupo municipal Rianxo en Común: "Rianxo libre de machismos nos espectáculos e festas populares".
9. Moción do grupo municipal Rianxo en Común: solicitar ao goberno as accións oportunas para que AUDASA pague integramente o IBI.
10. Rogos e preguntas.