Procesos Selectivos

emprego@concelloderianxo.gal

luns a venres 09.00 - 14.00

Procesos Selectivos de Persoal Laboral

Listaxe de contratación temporal de peóns

TERMINADO

O Concello de Rianxo publicou o anuncio para a creación dunha listaxe de contratación laboral temporal de peóns.

O prazo de presentación de instancias será desde o 11/03/2019 ata o 15/03/2019 (ambos incluídos).

No suposto de presentarse a instancia fóra do rexistro xeral do concello será necesario adiantala por fax ao núm. 981.866.628 ou por correo electrónico a emprego@concelloderianxo.gal, antes do remate do prazo, para ser tida en conta.

As instancias para participar neste proceso poden recollerse no mostrador de información do concello, neste sitio web e na Sede electrónica municipal (sede.concelloderianxo.gal). Na parte traseira da dita instancia indícase a regulación mínima para ter en conta.

NOTA INFORMATIVA SOBRE AS DATAS DAS PROBAS
PROBA DE GALEGO