Procesos Selectivos

- Proceso de selección para o Servizo de Limpeza de Montes e outras tarefas de valorización forestal 2019 - Concello de Rianxo

SERVIZO DE EMPREGO

INFORMACIÓN XERAL

Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local
Praza Castelao 1, Rianxo

emprego@concelloderianxo.gal

luns a venres 09.00 - 14.00

Procesos Selectivos de Persoal Laboral

O Concello de Rianxo, en colaboración coa Consellería de Economía, Emprego e Industria, vai presentar oferta de emprego no Servizo Público de Emprego de Galicia, na súa oficina de Boiro, para a contratación de 1 condutor/a e 3 peóns forestais para o Servizo de Limpeza de Montes e outras tarefas de valorización forestal.

Os traballadores e as traballadoras que se contraten para a realización das obras e servizos para as/os que se outorgue a subvención, deberán ser persoas desempregadas inscritas no Servizo Público de Emprego de Galicia como demandantes non ocupadas e estar dispoñibles para o emprego. Estes requisitos deberán cumprirse tanto no momento da selección como no da formalización do contrato de traballo temporal coas cláusulas específicas de traballos de interese social.

Bases de selección

Acta 1 - peóns forestais