Educación e Cultura

A nova data para a función de Teatro Gloria Nacional será o 27 de maio. - ADIADO!!! TEATRO Gloria Nacional de teatro do Noroeste - Concello de Rianxo

INFORMACIÓN XERAL

Centro Sociocultural - Auditorio
Rúa dos autores da Rianxeira s/n, Rianxo

981 100 688

cultura@concelloderianxo.gal

Concellería de Cultura, Xuventude, Educación e Normalización Lingüística

horario de inverno:
​​​​​​​luns: 08.00 - 15.00
martes - venres: 08.00 - 22.00
sábados: 10.00 - 14.00 / 16.00 - 20.00

horario de verán:
luns - venres: 08.00 - 14.00
​​​​​​​sábados: 10.00 - 14.00

Educación e Cultura

ADIADO!!! TEATRO Gloria Nacional de teatro do Noroeste

A nova data para a función de Teatro Gloria Nacional será o 27 de maio.

ADIADO! NOVA DATA: A nova data para a función de teatro Gloria Nacional será o 27 de maio.

O venres 25 de marzo, ás 21.00 h, na Sala Arcos Moldes do Auditorio de Rianxo, terá lugar a obra de teatro Gloria Nacional da compañía de Teatro do Noroeste, patrocinada pola Deputación da Coruña co gallo da celebración do Día do Teatro 2022​​​​​​​.

A entrada é de balde, pode facerse a reserva en www.concelloderianxo.gal/reservas A reserva será efectiva cando se confirme dende o auditorio (non é inmediata)

De quedar localidades dispoñibles  poden solicitarse dende media hora antes do comezo na billeteira do auditorio.

Máis información de Gloria Nacional

Uxío Rodas, escultor y pintor, es considerado por sus contemporáneos una auténtica “gloria nacional”. Sus esculturas están en los mejores museos internacionales. Ahora está en su estudio, apartado de la civilización, intentando concentrarse en su trabajo más importante. Efectivamente, el gobierno de su país, a través de su presidente, antiguo camarada de Uxío, acaba de encargarle una escultura monumental que se colocará en la praza principal de la capital. Una escultura que represente y simbolice a la nación. A Uxío le cuesta encarar su trabajo, está en crisis creativa, e estando en éstas recibe la visita, primero de su representante y marchante en los mercados internacionales y después la de la propia ministra de cultura de su país. El actual debate, arte, cultura, mercados y política está servido.

Páxina web Teatro do Noroeste