A acción municipal no deporte A acción municipal no deporte

Profundizando nas liñas de actuación municipais no deporte atopamos que abrangue multitude de ámbitos (saúde, formación, rendemento deportivo, recreación...), segmentos de poboación (nenos, xoves, adultos, 3ª idade...), espazos (pavillóns, pistas polideportivas, centros escolares...) e de relacións e colaboracións con distintos axentes sociais (clubs deportivos, ANPAS, entidades culturais e deportivas, administración...).

Neste apartado preténdese resumir a acción do Servizo de Deportes presentando os distintos programas que se desenvolven ó longo do ano.

Apoio ás entidades deportivas

Programa Deporte Base

Programa de axudas nado no 2005 dirixido á contratación de técnicos por parte das entidades deportivas co fin de mellorar a calidade formación deportiva nas categorías benxamín, alevín, infantil e cadete.

No 2016, o Concello aportou mais de 30.000 € para o desenvolvemento deste programa, no que participan preto de 400 rapaces do C.D. Unión, C. Náutico, C. Piragüismo, CCD Taragoña, C. de Remo, C. Voleibol Rianxo, C. Xadrez Rianxo e Club Baloncesto Rianxo.

Programa de subvencións para actividade xeral deportiva

Programa de axudas ás entidades deportivas para o desenvolvemento da súa actividade deportiva.

No 2016 as subvención ascenderon a 25.050 € para un total de 12 entidades deportivas.

Eventos deportivos

O Servizo de Deportes participa activamente coas entidades deportivas na organización de eventos deportivos. Exemplos desta colaboración son:

• Bandeira de Traiñeiras "Concello de Rianxo",
  • Regata de Kayak de mar "Concello de Rianxo"
  • Marcha BTT "Concello de Rianxo"
  • Carreira Popular "Concello de Rianxo"
  • Slalom "Concello de Rianxo"

Outras colaboracións

Asemade, o Concello colabora coas entidades:

• Cedendo gratuitamente as instalacións deportivas municipais
  • No mantemento e reparación e construccións en instalacións deportivas de entidades.
  • Na inversión en material e equipamento deportivo.
  • Dando asesoramento en materia deportiva e cedendo medios administrativos.