Servizo de Deportes Servizo de Deportes

Casa da Cultura "Cuartel Vello"
Praza de Castelao, s/n.

deportes@concelloderianxo.gal

Concellería de Deportes e Patrimonio Histórico

Actualidade Actualidade

Presentación III Carreira - Andaina Benéfica Castelo da Lúa

Hoxe tivo lugar a presentación da III CARREIRA-ANDAINA NOCTURNA BENÉFICA CASTELO DA LÚA, organizada polo Concello de Rianxo xunto coa Asociación Barbantia Roda.

O alcalde, Adolfo Muíños, ademais do aspecto deportivo e de ocio, resaltou valor social da proba xa que os ingresos íntegros por inscricións e dorsal 0 van a beneficio da Asociación Callejeros Barbanza, á que recoñeceu a grande labor que fan polo benestar animal. Agradeceu a colaboración de Barbantia Roda e rematou animando á xente a participar e colaborar.

Por Callejeros Barbanza estiveron presentes dúas voluntarias, Marcela Singh e Santa Pinto, que, despois de agradecer a iniciativa do Concello, na que, ademais de colaborar, anímase á xente a practicar deporte, quixeron facer fincapé na importancia de concienciar á xente da responsabilidade de ter unha mascota e da necesidade de respectalas e coidalas, o que reduciría considerablemente os abandonos. Aproveitou tamén para facer un chamamento a  incrementar as casas de acollida e adopción.

Pechou o acto Jose Navarro, director deportivo de Barbantia Roda, acompañado por María Jesús Rey, deportista da entidade, que debullou aspectos técnicos da proba. A andaina ten un percorrido de 4.500 metros e a carreira de 6.500, ambas con saída dende a Praza de Castelao e con percorrido rápido e adaptado para calquera tipo de participantes.

As inscricións permanecerán abertas ata o mércores ás 23:59 horas na plataforma emesports.es. No caso da andaina tamén se formalizarán inscricións ata 15 minutos antes da saída da andaina, na Praza de Castelao.

Inscricións: