Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local

Casa do Concello
Praza de Castelao, 1

emprego@concelloderianxo.gal

Concellería de Emprego e Xuventude

luns a venres 08.00 - 15.00

Emprego Emprego

Xornada informativa sobre as empresas de inserción laboral

O Centro Sociocultural - Auditorio de Rianxo, situado na rúa Autores da Rianxeira – Parque Galicia de Rianxo, vai ser escenario o sábado día 2 de xuño dunha xornada de promoción das empresas de inserción laboral.

Organizada pola Mancomunidade Arousa Norte, esta acción pretende informar aos asistentes sobre este modelo de empresa e vai dirixida, en especial, aos seguintes colectivos:

• Técnicos e membros da directiva de Asociacións, ONGs.
  • Técnicos de servizos sociais, de xuventude, de emprego e orientadores laborais dos concellos.
  • Orientadores laborais de centros integrados de formación profesional, de formación ocupacional e do Servizo Galego de Colocación.
  • Persoas en situación ou en risco de exclusión social.
  • Emprendedores.
  • Calquera persoa con interese.

A xornada terá lugar de 10:30 a 14:30 horas. Ten carácter gratuíto. Os interesados poden inscribirse na Axencia de emprego e desenvolvemento local do Concello de Rianxo – Cuartel Vello (Praza de Castelao, s/n Tel.: 981866663) ou na Mancomunidade de municipios Arousa Norte (Concello de Boiro)

Na seguinte ligazón pódese atopar máis información ao respecto: