NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA

Casa do Concello
Praza Castelao, 1 (planta baixa, antigo xulgado)
15920 Rianxo

normalizacion@concelloderianxo.gal

luns a venres: 08.00 - 15.00 h

LIGAZÓNS LIGAZÓNS

Normalización Lingüística Normalización Lingüística

Curso para a hostalaría: APERITIVOS SINXELOS CON PRODUTOS TRADICIONAIS

A Concellaría de Promoción Económica e mais o Servizo de Normalización Lingüística organizan un curso de formación dirixido aos establecementos hostaleiros rianxeiros que participan na campaña EN RIANXO, AO NOSO XEITO.

O curso, denominado “Aperitivos sinxelos con produtos tradicionais”, pretende axudar ao persoal da hostalaría a elaborar diferentes aperitivos, distinguindo entre petiscos, tapas e racións, para ofrecer propostas diferentes que enriquezan o servizo de bebidas e contribúan a crear un atractivo extra no servizo de bares, cafeterías e restaurantes.

O curso desenvolverase en dúas sesións de 3 horas cada unha, os mércores 21 de febreiro e 7 de marzo, en horario de 17.00 a 20.00 h, para que a asistencia poida conciliarse coas horas de menor actividade hostaleira. Celebrarase no antigo Liceo marítimo rianxeiro, e será impartido por dous cociñeiros e profesores no CIFP Carlos Oroza de Pontevedra: Carlos Rodríguez e Daniel Pulzoni.

A formación é de balde e para participar cómpre inscribirse antes do 16 de febreiro no Servizo de Normalización Lingüística (situado na planta baixa do concello – edificio do antigo xulgado -), no correo electrónico normalizacion@concelloderianxo.gal, ou no teléfono 881988891.