NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA

Casa do Concello
Praza Castelao, 1 (planta baixa, antigo xulgado)
15920 Rianxo

normalizacion@concelloderianxo.gal

luns a venres: 08.00 - 15.00 h

LIGAZÓNS DE INTERESE LIGAZÓNS DE INTERESE

Normalización Lingüística Normalización Lingüística

FÍOS DO QUERER recunca en Rianxo

Ante o éxito da anterior sesión deste espectáculo musical de Cé Orquestra Pantasma, FÍOS DO QUERER, o Servizo de Normalización Lingüística organiza unha segunda sesión que se celebrará o mércores 20 de xuño, ás 19.00 h, no antigo Liceo marítimo rianxeiro (o acceso ao espazo é polo paseo marítimo).

O espectáculo está recomendado para rapazada de 0 a 5 anos (acompañados dunha persoa adulta), no que poderán bailar e cantar, e gozar de cancións sinxelas apropiadas á súa idade, aprendendo a usalas en lingua galega.

A actividade é de balde, pero para participar cómpre inscribirse no Servizo de Normalización Lingüística, a través do teléfono 881988891 ou do correo-e: normalizacion@concelloderianxo.gal