Puntos de Información Turística Puntos de Información Turística

turismo@concelloderianxo.gal

Turismo Turismo

Turismo de Semana Santa en Rianxo 2017

De cara ás vacacións de Semana Santa, dende a CONCELLARÍA DE TURISMO leváronse a cabo unha serie de actuacións de xeito que, tanto visitantes como @s propi@s rianxeir@s, poidan desfrutar deste período vacacional.

As citadas actuacións permitirán tanto a práctica deportiva e o desenvolvemento de actividades de lecer dirixidas a todas as franxas de idade, como o desfrute da ampla e variada oferta e opcións que a propia vila ofrece.

É por isto polo que, dende a Concellaría de Turismo, estívose a traballar en diferentes liñas que deron como resultado as accións que deseguido se detallan:

* Estrea da nova imaxe e dos novos contidos do apartado turístico da web oficial do concello rianxo.gal

* Estrea do vídeo promocional de Rianxo (rianxo.gal)

* Preparación e limpeza das PRAIAS

* Sinalización e roza do miradoiro de CASTRO BARBUDO,

* Acondicionamento do SENDEIRO POLO RÍO TE

* Edición e reedición de material de promoción turística, dende rueiros até pins de Castelao, camisetas de Manuel Antonio, etc.

Máis información nos puntos e horarios de información turística habilitados polo concello.