Procesos Selectivos Procesos Selectivos

Proceso de selección para a contratación do persoal adscrito ao Programa de Integración Laboral - Deputación da Coruña

O Concello de Rianxo publicou o anuncio para o proceso de selección do persoal laboral temporal adscrito ao Programa de Integración Laboral da Deputación da Coruña- ano 2017.
O prazo de presentación de instancias será desde o 12/05/2017 ata o 19/05/2017 (ambos incluídos).
No suposto de presentarse a instancia fóra do rexistro xeral do Concello será necesario adiantala por fax ao núm. 981.866.628, antes do remate do prazo, para seren tidas en conta.
As instancias para participar neste proceso poden recollerse no mostrador de información do Concello, neste sitio web e na Sede electrónica municipal (sede.concelloderianxo.es).

Bases de selección

Instancia