Educación e Cultura

Unha exposición para un país. Co anhelo de reivindicar as seleccións nacionais galegas e a rica historia deportiva do noso país, desde Vía Galega desenvolvemos unha campaña que ten como eixo central unha exposición aberta a toda a cidadanía. - Exposición: Galicia, un pobo, unha selección - Concello de Rianxo

INFORMACIÓN XERAL

Centro Sociocultural - Auditorio
Rúa dos autores da Rianxeira s/n, Rianxo

cultura@concelloderianxo.gal

Concellería de  Cultura, Museos e Mocidade; Festas e Centros socioculturais​​​​​​​

horario de inverno:
​​​​​​​luns: 08.00 - 15.00
martes - venres: 08.00 - 15.00

horario de verán:
luns - venres: 08.00 - 14.00
​​​​​​​

Educación e Cultura

Exposición: Galicia, un pobo, unha selección

Do 8 ao 30 de abril, pode visitarse na Sala de Exposicións do Auditorio de Rianxo a exposición Galicia, un pobo, unha selección promovida por Via Galega.

​​​​​​​O acto de apertura terá lugar o venres 08 de abril ás 19.00 horas.

A exposición conta cun manifesto que comeza así:

Galiza, como Pobo, creou a súa cultura e idioma. Asentou as súas tradicións e patrimonio. Construíu os seus símbolos e sinais de identidade, que se manifestaron no percorrer da súa historia, mais o centralismo que nos abafa impídenos amosarnos no deporte como País que somos.

Podes lelo completo e asinalo no seguinte enlace